کنعانی‌ زادگان: شماره ۶ متعلق به کریم باقری ست + واکنش عجیب به باخت سنگین تراکتور

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس می گوید شماره ۶ متعلق به کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل ترین فوتبالیست های تاریخ ایران است.
به گزارش اخبار تایمز، پرسپولیس در اولین بازی خانگی خود مقابل آلومینیوم اراک توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. خط دفاعی پرسپولیس و علیرضا بیرانوند در هفته اول لیگ گلی دریافت نکرد و موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.
یکی از ارکان دفاعی پرسپولیس در ابتدای لیگ بیست و دوم، محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش و تازه وارد این تیم است. دو روز پس از دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک با کنعانی‌ زادگان گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه مشاهده می کنید.
ابتدا از احساست پس از بازگشت به پرسپولیس بگویید؟
همیشه گفته ام و باز هم می گویم که بازی با پیراهن پرسپولیس برایم افتخار بزرگی است. احساس فوق العاده ای دارم که قابل وصف نیست. البته خیلی دوست داشتم در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی بازی کنم اما نشد. برای دیدن هواداران پرسپولیس لحظه شماری می کنم و امیدوارم با بازسازی و مرمت ورزشگاه آزادی هر چه زودتر با هواداران آگاه پرسپولیس دیدار کنم.
کنعانی‌زادگان: شماره 6 متعلق به کریم باقری ست + واکنش عجیب به باخت سنگین تراکتور
دو سال گذشته در قطر بازی کردی. در این مورد به من بگویید.
بله، ۶ ماه قبل از جدایی از پرسپولیس و سفر به قطر همه چیز را به صراحت گفتم تا باشگاه برای یافتن جانشین دچار مشکل نشود. فصل خیلی خوبی را در قطر پشت سر گذاشتم و به گلزن ترین مدافع لیگ ستارگان تبدیل شدم. پیشنهادهای خوبی داشتم اما ترجیح دادم به ایران بیایم و با افتخار در پرسپولیس بازی کنم.
آیا پیشنهاد ۴۵ میلیارد تومانی یک تیم به شما قبل از پیوستن به پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی صحت دارد؟
(خنده) نه تایید می کنم و نه تکذیب!
پرسپولیس جدید را چطور دیدی؟
۳ برد پرسپولیس و کسب جام قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام توسط پرسپولیس نشان از کیفیت و استاندارد بالای این تیم دارد. واقعا خوشحالم که در چنین تیمی هستم و در تمام جام ها برای قهرمانی می جنگیم.
کار دوباره با یحیی گل محمدی چگونه است؟
خیلی خوشحالم که دوباره این شانس را پیدا کردم که زیر نظر آقایی کار کنم. او خودش یک مدافع درجه یک است و مطمئنم در کنار آقای گل محمدی و سایر هم تیمی هایم روزهای خاطره انگیزی را برای هواداران رقم خواهیم زد.

کنعانی‌ زادگان: شماره 6 متعلق به کریم باقری ست + واکنش عجیب به باخت سنگین تراکتور

دوباره پیراهن شماره ۶ را پوشیدی. آیا نظری در این زمینه دارید؟
ابتدا باید از دوست و همبازی خوبم علی نعمتی تشکر کنم که شماره ۴ را پوشید و این شماره را به من داد. البته به نظر می رسد که شماره سیدجلال برای علی بسیار مساعد بود زیرا او در اولین بازی فصل سه امتیاز را به دست آورد. اما شماره ۶ متعلق به آقای کریم باقری است که یکی از بهترین و کامل ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. جای آقا کریم در تیم پرسپولیس خیلی خالی است و امیدوارم شرایط برای حضور مجدد ایشان در کادر فنی فراهم شود.
امسال دیگر نمی توانید با دوست صمیمی خود شجاع خلیل زاده بازی کنید. او به تراکتور تبریز رفت و شما به پرسپولیس برگشتید!
من و شجاع ۴-۵ سال با هم بازی کردیم اما الان باید مقابل هم بازی کنیم. این ماهیت فوتبال حرفه ای است و امیدوارم پرسپولیس بتواند در این هفته مقابل تیم خوب تراکتورسازی نمایش خوبی ارائه دهد و نتیجه بگیرد. بازی سختی است اما به نظرم زیبا و مخاطب پسند خواهد بود.
در مورد گلی که به آلومینیوم زدید شاهد اعتراض اراکیس بودیم. فکر می کنی گل علی نعمتی آفساید بود؟
(به شوخی) بهتر است از داور بپرسید!
اما آیا سوال ما کاملا جدی بود؟
من هم به طور جدی می گویم تشخیص این موضوع قضاوت کارشناسان است و بهتر است این عزیزان نظر خود را بدهند.
و در نهایت، سخنرانی پایانی؟
آخرین مورد چالش بزرگ خودم است که امیدوارم بتوانم با کمک هم تیمی هایم به قهرمانی آسیا برسم. دوست دارم با تیم ملی و پرسپولیس هم این اتفاق بیفتد و هم قهرمان جام ملت های آسیا شوم و هم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml