کیلیان امباپه چقدر می ارزد؟ / کدام باشگاه ها چنین مبلغی را پرداخت خواهند کرد؟

درگیری پاری‌سن‌ژرمن با بهترین بازیکنش ادامه دارد و در همین حال ارزش واقعی کیلیان امباپه مشخص شده است.

 

به گفته سازمان‌ها و وب‌سایت‌های اصلی که ارزش بازاری فوتبالیست‌ها را تخمین می‌زنند، امضای قرارداد با کیلیان امباپه که ۲۴ سال سن دارد و یک سال از قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده است، بین ۱۶۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو هزینه خواهد داشت.

کیلیان امباپه چقدر می ارزد؟ / کدام باشگاه ها چنین مبلغی را پرداخت خواهند کرد؟

رصدخانه فوتبال CIES ارزش بازیکنی که به دلیل امتناع از تمدید قراردادش از تور پیش‌فصل تابستانی پاری‌سن‌ژرمن حذف شد، با در نظر گرفتن اینکه تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، ۱۶۳.۲ میلیون یورو ارزیابی می‌کند. اگر قرارداد این بازیکن سه سال یا بیشتر باشد، این مبلغ به ۲۶۱.۸ میلیون یورو می‌رسد. وب‌سایت‌های مرجع بازار نقل و انتقالات، ترنسفرمارکت و فوتبال بنچمارک، ارقام مشابهی در حدود ۱۸۰ میلیون ارائه می‌دهند.

پاری‌سن‌ژرمن به دستور ناصر الخلیفی تا ۳۱ جولای منتظر خواهد ماند تا ببیند که آیا او تا سال ۲۰۲۵ تمدید می‌کند یا خیر. در هر صورت امباپه باید انتقال را بپذیرد، چیزی که او به طور علنی رد کرده است، زیرا قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ قرارداد خود را حفظ کند تا بتواند به صورت رایگان به باشگاه دیگری برود.

کیلیان امباپه چقدر می ارزد؟ / کدام باشگاه ها چنین مبلغی را پرداخت خواهند کرد؟

رسانه‌های فرانسوی همچنان رئال مادرید را به عنوان محتمل‌ترین مقصد برای امباپه معرفی می‌کنند که در سال ۲۰۲۱ نزدیک بود او را به خدمت بگیرند، اما پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی آنها رد شد. با این حال از باشگاه‌های عربستان سعودی و انگلیسی نیز به عنوان مشتاقان جذب امباپه نام برده شده است.

پاری‌سن‌ژرمن که با امباپه نام بزرگی برای خود دست و پا کرده و عناوینی کسب کرده (البته غیر از لیگ قهرمانان)، به دنبال جبران بخشی از ۱۸۰ میلیونی است که در سال ۲۰۱۷ به موناکو پرداخت کرد. مطبوعات فرانسوی حدس می‌زنند که در صورت حل نشدن این مشکل، امباپه می‌تواند یک سال را بدون بازی سپری کند، همان اتفاقی که در سال ۲۰۱۹ برای آدرین رابیو افتاد چرا که او نیز از تمدید خودداری کرده بود. با این حال، با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۴ مسابقات قهرمانی اروپا و بازی‌های المپیک برگزار می‌شود، بعید است این اتفاق بیافتد.

این در حالی است که شاگردان لوئیس انریکه وارد توکیو شده‌اند و تور آسیایی خود را از روز سه‌شنبه با بازی مقابل النصر کریستیانو رونالدو آغاز خواهند کرد. هزاران مایل دورتر، امباپه رها شد تا با کسانی که در لیست فروش پاری‌سن‌ژرمن هستند تمرین کند.

اتحادیه فوتبالیست‌های فرانسه هشدار داده که این وضعیت می‌تواند به عنوان «آزار و اذیت اخلاقی» از سوی باشگاه تلقی شود. در هر صورت، روز شنبه هیچ نشانه‌ای از استرس بر چهره بهترین گلزن تاریخ پاری‌سن‌ژرمن دیده نمی‌شد و حتی به برخی از هوادارانی که در مقابل دروازه مجموعه ورزشی پویسی منتظر او بودند امضا داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml