گامی مهم در حواله درهم برای بازار ارز

اکوایران: تحلیلگران فنی معتقدند پله ششم تا هفتم کانال ۱۵ هزار تومانی در حواله های درهم بسیار حیاتی است و در صورت تثبیت بالای آن شاهد نوسانات در بازار خواهیم بود.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز شنبه با مظنه مثبت آغاز شد و در نیمه دوم کانال ۵۶ هزار تومان معامله شد. با این حال شنبه بازار روز نیمه تعطیلی برای بازار بود، اما قیمت دلار و سکه با نوسانات قیمت در تالار معاملات همراه بود. قیمت دلار هرات از روز یکشنبه پشت خط با ۵۶۶۷۰ توکن و با نوسانات به سمت خط مقاومت پیش رفت. با این حال قیمت دلار هرات هنوز نتوانسته وارد کانال ۵۷ هزار تومانی شود. به گفته تحلیلگران، قیمت دلار به مرز مهمی رسیده است که در صورت عبور از آن می تواند به سقف نزدیک شود.

قیمت تتر یکشنبه روز آرامی را پشت سر گذاشت و بین ۵۷ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۷ هزار و ۴۰۰ تومان در نوسان بود. قیمت تتر از ۱۱ اسفند وارد کانال ۵۷ هزار تومانی شده و همچنان در این کانال نوسان دارد.

به گفته معامله گران فنی، بازار همچنان در نوسان است. دو عامل ضد نوسان در بازار فعلی فروش ارزهای جدید توسط بانک مرکزی از ۱۳ مارس و آتش بس در جنگ غزه و اسرائیل است. مقاومت مهم قیمت دلار در محدوده ۵۷ هزار و ۱۰۰ تومان تا ۵۷ هزار و ۲۰۰ تومان است. از سوی دیگر اولین سد کاهش بازار ارز ۵۶ هزار و ۶۰۰ تومان و مهم ترین حمایت در بازار ۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان است که در صورت از دست دادن، فشار فروش در بازار افزایش می یابد. تحلیلگران فنی معتقدند پله ششم تا هفتم کانال ۱۵ هزار تومانی در ارسال درهم بسیار مهم است و در صورت تثبیت بالای آن شاهد نوساناتی در بازار خواهیم بود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml