گران فروشی بلیط هواپیما با هوش مصنوعی/سازمان هواپیمایی کجاست؟

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، نابسامانی حمل و نقل هوایی تشدید شده و شرکت های چارترکننده با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به فروش بلیت برای سود بیشتر می کنند.

به گزارش اخبار تایمز، در آستانه تاسوعا، عاشورای حسینی و اربعین ۱۴۰۲، بازار حمل و نقل هوایی طبق روال گذشته دچار آشفتگی شده و شرکت های چارتر کننده به همراه برخی شرکت های هواپیمایی زمام این بخش را به دست گرفته اند.

خروجی این وضعیت آشفته فروش بلیت های پروازی اربعین با گرانی است. پیگیری ها حاکی از آن است که چارترکنندگان از «هوش مصنوعی» برای استفاده حداکثری از پروازهای این روزها استفاده می کنند.

گران فروشی بلیط هواپیما با هوش مصنوعی/سازمان هواپیمایی کجاست؟

یکی از مخاطبان تسنیم که به تازگی بلیت پرواز تهران-نجف را خریداری کرده است، می گوید: از طریق یکی از سایت های فروش بلیط (ticet-charter.com) 2 بلیط پرواز تهران-نجف برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خریداری کردم.

وی افزود: بلیت پرواز مذکور شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) را به قیمت حدود ۶.۲ میلیون تومان خریداری کردم، اما برای بلیت دوم همین پرواز، سایت مذکور قیمت بلیت را به حدود ۷ میلیون تومان افزایش داد.

وی با انتقاد از عدم نظارت صحیح بر عملکرد ایرلاین ها و سایت های فروش گفت: مشخص نیست سازمان هواپیمایی دقیقا چه اقداماتی برای بهبود خدمات رسانی به زائران انجام می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml