گروه بهمن برنده جایزه ملی مدیریت بازرگانی سال شد

گروه بهمن برنده جایزه ملی مدیریت بازرگانی در سال ۱۴۰۲ کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو شد.
به گزارش اخبار تایمز؛ بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت بازرگانی مورد تجلیل قرار گرفت و شایسته دریافت «جایزه ملی مدیریت بازرگانی در سال ۱۴۰۲ کشور در بخش خصوصی صنعت خودرو» شناخته شد. کمیته ملی جایزه مدیریت بازرگانی سال به همراه انجمن مدیریت بازرگانی ایران پس از ارزیابی سهم و کارایی شرکت‌های بخش خصوصی در اقتصاد و تجارت ایران، این جایزه را به مدیران واحدهای برتر اقتصادی اهدا کرد.
گروه بهمن در راستای اجرای برنامه های توسعه ای و با تنوع بخشیدن به سبد محصولات خود در بخش های تجاری، سوارکاری و حمل و نقل عمومی، موفق شد سهم خود را در رشد اقتصادی این صنعت افزایش دهد. همچنین یکی از شرکت های زیر مجموعه این خودروساز بخش خصوصی توانست رتبه ۸۶ را در ارزیابی ۱۰۰ شرکت برتر ایران کسب کند.
گفتنی است این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به طوری که در سال ۱۳۹۲ در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران رتبه ۲۰۰ را به خود اختصاص داده و تنها طی هفت سال ۱۱۴ پله صعود کرده است. ۶۰۰۰ نفر برنامه های خود را اجرا می کنند در حالی که گروه بهمن قبل از خصوصی سازی تنها ۱۵۰۰ پرسنل داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml