گرین بام چیست؟

امروزه در سطح بالای انواع ساختمان‌های تجاری یا مسکونی به دلیل مزایای بسیار زیاد و هم‌چنین زیبایی چند برابری محیط, از نوعی طراحی و اجرا خاص تحت نام روف گاردن کمک گرفته می‌شود که به راحتی می‌توان برای دور شدن چند دقیقه از محیط دلگیر و خسته‌کننده سر کار یا کسب آرامش از آن کمک گرفت.

اگر قصد پیاده‌سازی این کار را در فضای خود دارید؛ پیشنهاد می‌کنیم با مطالعه این مقاله تخصصی به طور کامل با این کار، انواع آن، مزایا، معایب و بهترین مکان انجام روف گاردن آشنا شوید.

حتما هنگام عبور از خیابان‌ها با خانه‌ها و هتل‌هایی مواجه شده‌اید که در قسمت بالای پشت‌بام آن‌ها نوعی فضای سبز بسیار زیبا به تنهایی یا در کنار سایر المان‌ها مانند صندلی، میز، نیکمت و غیره استفاده شده است که به این فضای روح‌بخش؛ روف گاردن گفته می‌شود.

امروزه در این دنیای پر مشغله اجرای این کار حکم یک تکه جواهر ناب همیشه در دسترس را دارد که شما عزیزان می‌توانید هر زمان که دلتان خواست فارغ از اتفاقات در آن‌جا یک استکان چای نوشیده یا قهوه‌ای میل کنید، کتابی بخوانید و چند دقیقه آرامش پیدا کنید. برای خرید بهترین تجهیزات جهت طراحی و اجرا روف گاردن می‌توانید همین الان با کارشناسان ما از طریق آنلاین در گلباران سبز گیلان کمک بگیرید.

بام سبز در سایت گلباران سبز گیلان

برای اجرا روف گاردن نیاز به کادر تخصصی است تا بتوانند متناسب با فضای شما بهترین طراحی ممکن را برای شما انجام دهند. شما عزیزان در صورت تمایل به خرید انواع تجهیزات روف گاردن این کار و هم‌چنین سپردن طراحی تا اجرا این فضای پشت‌بام سبز، همین حالا می‌توانید به صورت آنلاین از کارشناسان مجموعه گلباران سبز گیلان کمک بگیرید.

این فضای سر‌سبز چه فوایدی دارد؟

استفاده از روف گاردن در درجه اول، زیبایی محیط شما را چندین برابر می‌کند و هم‌چنین به علت عایق‌های خاصی که در اجرای آن به کار می‌رود، باعث کاهش آلودگی محیط و هم‌چنین کاهش سر و صدا خواهد شد. این موضوع در دنیای شلوغ امروزی بسیار مثبت است.

از طرفی دیگر به کمک روف گاردن فضایی شبیه به پارک برای شما در کنارتان به وجود می‌آید تا هر زمان که دوست داشته باشید؛ بتوانید بدون مراجعه به پارک در همان‌جا آرامش از دست رفته خود را برگردانید. فضای سبز پشت‌بام هم‌چنین در برابر سرما و گرما عایق بسیار خوبی می‌باشد و استفاده از آن باعث می‌شود تا در فصل گرما نیاز کمتری به وسایل سرمایشی از قبیل کولر و در فصل سرما هم نیاز کمتری به وسایل گرمایشی نظیر بخاری پیدا کنید.

هم‌چنین روف گاردن چه در ابعاد کوچک و چه بزرگ باعث کاهش دی اکسید کربن و کمک به تصفیه بهتر هوا می‌گردد. در این گاردن زیبا شما هم‌چنین می‌توانید در صورت تمایل به باغبانی انواع گیاهان آپارتمانی و یا حتی صیفی‌جات مختلف از قبیل گوجه فرنگی، بادمجان، خیار، کدو و سبزی خوردن پرداخته و به طور خانگی محصولاتی ارگانیک را کشت کرده و مصرف نمایید.

از اصلی‌ترین مزایای بی‌نظیر روف گاردن که نباید از آن غافل شد؛ می‌توان به کاهش هزینه نگهداری سقف و عدم نیاز به عایق‌بندی مکرر آن اشاره نمود. برای خرید انواع تجهیزات جهت اجرای این کار، شما عزیزان می‌توانید به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه نمایید.

آیا طراحی و اجرا این طرح معایبی را هم با خود به همراه دارد؟

در کنار مزایای بسیار زیادی که برای این طرح برشمردیم؛ از معایب این کار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هزینه نگهداری زیاد، نیاز به مراقبت پس از اجرا و هزینه ضد آب نمودن از جمله معایب این طرح به شمار می‌روند. البته این هزینه‌ها نسبت به هزینه مکرر عایق‌بندی و اجرای روف گاردن کمتر است. به طوری که تنها در زمان اجرا بایستی آن هزینه را پرداخت کرده و پس از آن نیاز به صرف هزینه‌های زیادی برای روف گاردن نمی‌باشد.

اگر فضای شما در حد یک جعبه بسیار کوچک باشد؛ اجرا گرین گاردن در آن امکان پذیر نیست. شاید دلتان بخواهد از نوع خاصی از پوشش گیاهی در محیط شما استفاده شود؛ اما به دلیل عدم مطابقت با نوع آب و هوا امکان استفاده از آن وجود نداشته باشد. در استفاده از گرین بام‌‌ها تا حدی امکان سنگینی سقف و نفوذ ریشه گیاه به سقف و نشست وجود دارد. هم‌چنین اجرا روف گاردن به معنای پایان کار نیست و لازم است برای محافظت از آن یکسری مراقبت‌های خاص انجام پذیرد.

سایت گلباران سبز گیلان چه خدماتی در این زمینه ارائه می‌دهد؟

در سایت گلباران سبز گیلان تنها فروش انواع تجهیزات برای اجرای روف گاردن و مشاوره، طراحی و اجرا تخصصی آن انجام نمی‌گیرد؛ بلکه شما عزیزان می‌توانید انواع خاک و کود ، انواع خاک، پرلیت، سیلت، ماسه و انواع تجهیزات مورد نیاز برای باغبانی خود را مشاهده و متناسب با نیاز خود خریداری فرمایید.

هم‌چنین در سایت ما به منظور افزایش ارتقا افرادی که تازه کار باغداری را آغاز نموده‌اند؛ یکسری کلاس‌ها و دوره‌های مختلف تخصصی برای آموزش کشت انواع محصولات مختلف در کنار اجرای روف گاردن برگزار می‌گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی این مواردی که بیان نمودیم؛ شما عزیزان می‌توانید همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید و از تمامی این خدمات و امکانات بهره‌مند گردید.

در صورت به وجود آمدن هرگونه ابهام و یا سوالی همکاران ما از طریق ارائه مشاوره لازم تا حد دلخواه امکانات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند. برای رفع مشکلات خاک، تشخیص کمبود‌های آن و غیره نیز امکان تست خاک شما در آزمایشگاهی تخصصی وجود دارد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روف گاردن با ما در تماس باشید.

چرا بایستی سایت گلباران سبز را برای انجام این کار انتخاب نماییم؟

اجرای روف گاردن یک کار کاملا تخصصی است و قبل از انجام آن با بازدید حضوری در ابتدا برآوردی از شرایط اقلیم منطقه شما، نوع متریال مخصوصا آهن‌های به کار رفته در سقف انجام می‌گیرد. زیرا؛ در صورت عدم سنجش این موارد احتمال عدم تحمل وزن بام سبز در پشت بام پیش می‌آید و در نتیجه سقف نشست کرده و متحمل خسارت می‌گردید.

برای انجام تخصصی این کار زیر نظر بهترین متخصصان، همین حالا به سایت گلباران سبز گیلان مراجعه فرمایید. شما عزیزان می‌توانید در وب‌سایت ما تعدادی از آخرین روف گاردن‌های انجام شده و قبل و بعد آن‌ها را ملاحظه فرمایید تا با اطمینان بیشتری به مجموعه ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml