گل محمدی بهترین مربی ایران است

اخبار تایمز | وینگو بگوویچ سرمربی سابق پرسپولیس می گوید: گل محمدی و قلعه نویی بهترین مربیان ایران هستند و به همین دلیل به حضور پرسپولیس در آسیا امیدوارم.

ایمان گودرزی: وینکو بگوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص شرایط پرسپولیس در این فصل به ویژه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و تقابل پرسپولیس با تیم های بزرگ آسیایی و ستارگانی چون رونالدو، سادیو مانه، بروزوویچ و … با ایران ورزشی صحبت کرد  و نظر خود را به ما ارائه کرد با فرم جالب. به بهانه تمام مسائل پیرامون این فصل لیگ قهرمانان آسیا و شرایط این تیم در لیگ برتر و رقابت های داخلی با او گفت وگویی انجام دادیم.

پرسپولیس برای این فصل بازیکن زیادی جذب نکرده است، با این حال چقدر به قهرمانی و موفقیت دوباره این تیم امیدوار هستید؟
پرسپولیس از فصل قبل بازیکنان خوبی داشت و با کمک همین بازیکنان و هدایت عالی مربی ماهری مثل یحیی که موفق شد عنوان قهرمانی فصل قبل را از آن خود کند. در این راستا مهمترین مسئله برای تکرار موفقیت فصل قبل حفظ بازیکنان بود که خوشبختانه یحیی توانست ساختار تیم را حفظ کند تا به تکرار موفقیت امیدوار باشد. در این فصل نتایج پرسپولیس را تا حدودی دنبال کردم و خوب می دانم که پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و این تیم هنوز تا حدودی با شرایط ایده آل خود فاصله دارد که تا حدودی طبیعی است اما تیمی که دیدم هنوز خیلی زیاد است.

گل محمدی بهترین مربی ایران است

فکر می کنی پرسپولیس می تواند در این فصل قهرمان شود؟
هنوز فقط چهار هفته است به همین دلیل نمی توان در مورد تیم ها نظر قاطعی داشت اما تیمی که دیدم بازیکن خوب و موثری دارد و از همه مهمتر مربی در راس کارش است که می تواند حرف های زیادی برای گفتن دارند

در مورد موفقیت پرسپولیس در آسیا واقعا به ستاره های نصر امیدوار هستید؟
حقیقت ماجرا این است که پرسپولیس کار بسیار سختی در آسیا پیش رو دارد و نمی توان با قاطعیت در این زمینه صحبت کرد زیرا سعودی ها هزینه های زیادی کرده اند و بازیکنان بزرگی را به لیگ خود آورده اند. به عنوان مثال، من بروزوویچ کروات را که در اینتر بود به خوبی می شناسم. او بازیکن توانمندی بود که به تیم النصر رفت، بازیکنی که در خط هافبک توانایی بسیار بالایی دارد و می تواند در طراحی حملات زیادی به تیمش کمک کند، بنابراین باید با برنامه ریزی برای مهار این بازیکن در خط هافبک تلاش کرد. همانطور که برای بقیه بازیکنان باید باشد. تیم هم برنامه داشت. سادیو مانه و رونالدو را همه می شناسند، بنابراین متوقف کردن این بازیکنان بسیار سخت است، اما من به شخصه معتقدم که برگ برنده پرسپولیس در آسیا تجربه دو بار حضور در فینال این مسابقات است که واقعا تجربه گرانبهایی است. و جدای از این، کارت برنده دیگر پرسپولیس خود یحیی و قدرت رهبری و مربیگری این مربی است که انصافا پرسپولیس را به خوبی هدایت کرد و با وجود توانایی زیاد این مربی، شخصا امیدوارم پرسپولیس بتواند قهرمانی دوباره در لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول در آسیا. و با استراتژی و برنامه های تاکتیکی سرمربی پرسپولیس می توانید مقابل نصر کار بزرگی انجام دهید، زیرا از نظر هواداران و نیروی انسانی فکر می کنم بازیکنان ایرانی دوباره توانایی انجام کارهای بزرگ را دارند، به خصوص اگر بازی ها در ساعت ۲۴ برگزار شود. ورزشگاه آزادی، مطمئناً یحیی و شاگردانش می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml