گل محمدی: کسانی که منابع و ثروت مردم ایران را دزدیده اند حرص می خورند/ این حرف ها را جلوی من نزنید. مراقب باش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امسال سال سختی برای قهرمانی است و باید انرژی مضاعفی بگذاریم.
به گزارش اخبار تایمز، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار داشت: ابتدا بابت تاخیر پیش آمده عذرخواهی می کنم. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد، زیرا بازی مهمی داریم. روز گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم که همه بازی ها حساس است و هر مسابقه مانند فینال است و هیچ تفاوتی با فینال جام حذفی یا آخرین بازی لیگ برتر ندارد. ما باید امتیازات را جمع کنیم، زیرا امسال سال سختی برای قهرمانی است و باید انرژی بیشتری بگذاریم. با وجود مشکلاتی که داریم، بازیکنان ما خوب تمرین می کنند و تمرکز کافی دارند. انگیزه های آنها بیشتر از آن چیزی است که تصور می شد.
برای مدیریت ورزشی کاری نکرده اند و فقط اسم مدیریت داشته اند
وی با اشاره به وضعیت حریف فردای تیمش خاطرنشان کرد: هفته گذشته ذوب آهن نشان داد تیم باکیفیتی است و بازیکنان و مربی خوبی دارد. فردا روز سختی برای ما خواهد بود. از طرفی غیبت هواداران قطعا می تواند به تیم ما آسیب برساند. نمی دانم هواداران ما چه زمانی به ورزشگاه می آیند و متاسفانه شروع فصل با غیبت تماشاگر همراه بود و این یک ضعف بزرگ برای فوتبال ما و کسانی است که باعث این اتفاق شدند. هنوز پس از سال ها نتوانسته اند زیرساخت های اولیه برای حضور تماشاگران را ایجاد کنند. فقط اسم مدیریت داشته اند وگرنه برای مدیریت ورزشی کاری نکرده اند. در مجموع امیدوارم بازی خوبی باشد و سه امتیاز را بگیریم. کسب این سه امتیاز بسیار مهم و حساس است. من همیشه به بازیکنانم می گویم که بازی بعدی پیش روی شما مهم ترین و حساس ترین بازی زندگی شماست. مطمئنا بازی فردا می تواند برای هر دو تیم جذاب باشد.
ما فقط روی بازی فردا تمرکز کرده ایم و به رکورد فکر نمی کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خدا اولین بار است که حرف شما را می شنوم و اصلا اینطور نیست. من به چیزها و رکوردها فکر نمی کنم. هیچ کدام از ما این فکر را نمی کنیم و فقط روی بازی فردا تمرکز کرده ایم. این کاری است که ما باید انجام دهیم. نمی دانم فردا چه اتفاقی می افتد، فوتبال است و غیرقابل پیش بینی است. مطمئنم بازیکنان با انگیزه بالایی به میدان خواهند رفت و امیدوارم عملکردشان مثمر ثمر باشد.
گل محمدی: کسانی که منابع و ثروت مردم ایران را دزدیده اند حرص می خورند/ این حرف ها را جلوی من نزنید. مراقب باش!
سلمانی در تمرینات کیفیت خوبی از خود نشان داد
گل محمدی در مورد عدم جذب مهاجم و نگرانی هواداران تصریح کرد: در مورد بازیکنانی که ما را ترک کردند صحبت نمی کنم. یاسین سلمانی در دو سه روزی که به تمرینات اضافه شده است نشان داد که کیفیت خوبی دارد اما هنوز جای کار زیادی دارد و باید بیشتر تمرین کند و در بازی ها سرسخت تری داشته باشد تا بتواند بتواند. از کیفیت فنی خوبی که دارد استفاده کند. ما با تمرینات مستمر این فضا را برای سلمانی فراهم می کنیم و او باید اراده خوبی داشته باشد تا به سطح اول فوتبال بیاید. بازیکنی را اضافه می کنیم که به تیم کمک کند. ما تجربه خوبی از گرفتن بازیکن خارجی از سر ناچاری نداشته ایم. ما می خواهیم فردی که می آید تاثیرگذار باشد وگرنه هزینه اضافی است و جای جوان دیگری را می گیرد. ما به دنبال این هستیم که اگر بتوانیم با توجه به محدودیت های زیادی که باشگاه دارد سراغ بازیکن برویم. بازیکن با کیفیت گران است و محدودیت اجازه نمی دهد، در هر صورت ما نیم نگاهی داریم و به دنبال تقویت تیم در خط حمله هستیم.
شرایط مالی باشگاه اجازه نمی دهد بازیکن خارجی اضافه کنیم
وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور دروازه بان برزیلی منتفی است، گفت: فعلا منتفی است زیرا اولویت ما اگر بخواهیم هزینه کنیم برای بازیکن دیگری است. نگران پست دروازه بانی هستیم. اما دو دروازه بان جوان خوب داریم که کم تجربه هستند. شرایط مالی باشگاه اجازه نمی دهد بازیکن خارجی اضافه کنیم.
بند آزادسازی بازیکنی که دنبالش بودم بالا بود
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به درخواست خود برای جذب بازیکن خارجی که نامش در رسانه ها منتشر شده است، تاکید کرد: درباره این بازیکن صحبت کردم و نامش را به باشگاه دادم اما بند آزادسازی او بالا بود.
ما از بالا به پایین به فوتبال نگاه می کنیم و به فوتبالیست ها توجه می کنیم!
گل محمدی در پاسخ به این سوال که شکست روز گذشته تراکتورسازی تبریز مقابل الشارجه امارات هشداری برای سایر تیم های ایرانی در آسیا بود. آنها به فوتبال به عنوان یک صنعت و یک پدیده اجتماعی که باعث شادی و نشاط می شود نگاه می کنند، اما نگاه ما گذرا و از بالا به پایین است و معتقدیم که فوتبالیست ها و ورزشکاران پول زیادی به دست خواهند آورد. چندی پیش یکی از رسانه ها از الفاظ زشتی چون «فریبی» و «مال بیت المالخور» درباره فوتبالیست ها و باشگاه های پرسپولیس و استقلال استفاده کرده بود. متأسفانه اینها کسانی هستند که آدرس اشتباه می دهند و با نگاه منفی به فوتبال توجه می کنند.
اجازه ندهید کسی در مورد فوتبالیست ها اظهار نظر کند، آن هم بی ادبانه و با زبان بد
وی ادامه داد: فوتبالیست ها و ورزشکاران نان بغل خود را می خورند، نان حلال می خورند. سخت ترین کار در ورزش فوتبال است، زیرا این یک هنر است. شما که این مطلب را نوشتید، اگر توانستید ۱۰ دقیقه با شدتی که بازیکنان تمرین می کنند تمرین کنید و تحمل کنید، بروید مقاله بنویسید. شما حق ندارید به فوتبالیست ها توهین کنید و من از مهدی تاج، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده و… انتظار دارم از حقوق فوتبالیست ها و مربیان دفاع کنند. مدیران باشگاه، مربیان و فوتبالیست ها باید از حق خود دفاع کنید. حالا اینها را می گویند، فردا انگ دیگری می چسبانند! اجازه نده کسی به فوتبال اینطور فکر کند. شما حافظ هستید و باید از حقوق فوتبالیست ها دفاع کنید. میز و صندلی را برای مدتی رها کنید، ببینید چقدر می توانید سرو کنید. اجازه ندهید کسی حتی با بی ادبی و با الفاظ رکیک درباره فوتبالیست ها اظهار نظر کند.
حریص ها کسانی هستند که منابع و ثروت مردم ایران را ربوده اند نه ما!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: این حق فوتبالیست ها نیست. کسی که فوتبال بازی می کند به سختی به اینجا آمده است. ما حریص نیستیم، حریصان کسانی هستند که منابع و ثروت مردم ایران را در آمریکا، کانادا و اروپا ربودند و در آنجا زندگی می کنند. برو در موردشون بنویس آدرس اشتباه به مردم ندهید. سر سفره زن و بچه مان نان حلال می آوریم. هر کدام از ما به چهار خانواده نان می دهیم و از آنها حمایت می کنیم. لطفا در مورد فوتبال اینطور ننویسید. هواداران فوتبال باید بفهمند که می خواهند فوتبال را ریشه یابی کنند و شادی و خوشحالی را از مردم بگیرند. آنها دوست دارند مردم غمگین باشند و گریه کنند. اجازه ندهید در مورد جامعه فوتبال صحبت کنند. مدیران و مدیران باید صحبت کنند، چرا از حق خود صحبت نمی کنید؟ بازیکنان فوتبال، صحبت کنید و اجازه ندهید کسی به شما صدمه بزند. وقتی مقاله را خواندم، غمگین و عصبانی شدم. هرکی جلوی من بود و میدونستم کی اینو میگه میزنم. حواستو جمع کن

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml