یارانه ویژه در حساب این افراد/ زمان واریز اعلام شد

دو یارانه جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
به گزارش اخبار تایمز؛ در سال ۱۳۹۰ همزمان با اوج اپیدمی کرونا، دولت در دو مرحله به مردم وام یک میلیون تومانی اعطا کرد. یکی از این دو مرحله وام در آبان ماه نزدیک یلدا به حساب مردم واریز شد. از آن زمان بسیاری بر این باورند که پرداخت یارانه یلدای جدید هر سال ادامه خواهد داشت و امسال نیز منتظر دریافت یارانه یک میلیونی هستند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا دولت امسال نیز برای شب یلدا ودیعه ویژه ای دارد یا خیر؟
اگرچه سرنوشت پرداخت یارانه یک میلیونی شب یلدا مشخص نیست، اما احتمالاً تا پایان آذرماه سود قابل توجهی برای خانوارها به همراه خواهد داشت. مقرر شد سود سهام عدالت تا پایان آذرماه به حساب اشخاص واریز شود. میزان این سود برای کسانی که سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارند ۶۰۰ هزار تومان پیش بینی می شود. بر این اساس یک خانواده ۵ نفره ۳ میلیون تومان سود سهام عدالت تعلق می گیرد.
یکصد و پنجاه و چهارمین مرحله کمک هزینه معیشت بر اساس اعشار اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طبق روال ماه های گذشته روز دوشنبه ۳۰ آذرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ۱۲ دی ماه برداشت می شود. ساعت: ۰۰ صبح روز سه شنبه ۲۱ دسامبر. بر این اساس اگر سرپرستان خانوار از دهک اول تا سوم باشند به ازای هر نفر ۴۰۰ هزار تومان و اگر از دهک های چهارم تا نهم باشند به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml