یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد؟

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد؟

فرهیختگان نوشت: در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.

یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس جدا شد؟

سرمربی پرسپولیس بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی در یک اظهارنظری اعلام کرد که ممکن است نخواهد به کارش در این تیم ادامه داده و تا نیم‌فصل استراحت کند. او بعد از این اظهارنظر راهی تعطیلات شده و تماسی هم با باشگاه پرسپولیس نداشته است. مساله‌ای که باعث شده شایعاتی را در این باشگاه مبنی‌بر جدی بودن تصمیم یحیی به وجود بیاورد،

از این جهت که یحیی مربی آینده‌نگری است و در سال‌های اخیر همواره قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات برنامه‌های خود را طرح‌ریزی و تحویل باشگاه می‌داد. اما در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.

درویش منتظر لیست یحیی نمی‌ماند

۲۵۸۲۵۸

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml