اطلاعیه مهم برای سهامداران/ این پیامک جعلی است؛ فریب کلاهبرداران را نخورید

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای بر آگاهی عموم مردم از اقدامات مجرمانه کلاهبرداران از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد و هرگونه درخواست ثبت نام یا پرداخت سود سهام عدالت را جعلی و غیرقانونی اعلام کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار کذب از سوی برخی افراد به منظور کلاهبرداری و اخاذی از مردم از طریق انتشار در شبکه های مجازی یا پیامک و ارسال لینک به سایت های جعلی منتسب به نام این سازمان با شناسه های مختلف. . در خصوص موضوع سهام عدالت به اطلاع کلیه هموطنان عزیز و اصحاب رسانه می رساند هرگونه نقل و انتقال سهام پس از تصویب سبد سهام در هیات وزیران و تصویب مکانیسم واگذاری از جمله تعیین اولویت‌های ذی‌نفعان، در شورای عالی برای اجرای سیاست‌های کلی اصل (۴۴) قانون اساسی انجام خواهد شد.

بر این اساس آخرین تصمیمات در این خصوص از طریق سایت سازمان به نشانی www.ipo.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت تنها از طریق سایت سازمان سپرده گذاری مرکزی تسویه اوراق بهادار و وجوه به نشانی www.sahamedalat.ir و سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد. بدیهی است هرگونه فراخوانی از مردم جهت ثبت نام جهت دریافت سهام عدالت یا واریز سود سهام عدالت بر اساس مبانی فوق جعلی و غیرقانونی بوده و این سازمان در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده احتمالی از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیری خواهد کرد. .

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml