سدان برقی جدید چینی در راه است/ عکس

جیلی گلکسی L6 به عنوان یک سدان الکتریکی با برد ترکیبی ۱۳۷۰ کیلومتر معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و ویژگی های جیلی گلکسی L6 آشنا می شویم.

به گزارش اخبار تایمز؛ جیلی از سدان جدید خود با نام گلکسی L6 رونمایی کرد. دومین محصول از سری گلکسی این شرکت قرار است در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳ (برابر با ۲۵ سپتامبر ۱۴۰۲) به بازار چین عرضه شود. مشتریان چینی می توانند این سدان برقی را در ۴ تیپ مختلف با قیمت ۱۷۴۰۰ تا ۲۱۵۰۰ دلار خریداری کنند. در قسمت اخبار خودرو با مشخصات و ویژگی های طراحی این خودروی چینی آشنا می شویم.

معرفی سدان برقی جیلی گلکسی L۶

جیلی گلکسی L6

جیلی گلکسی L6 بر اساس زبان طراحی محصولات خانواده گلکسی توسعه یافته است و در نمای جلوی آن می توان نوار LED سرتاسری، چراغ های متصل و یک پنجره بسته برای خودروهای برقی را مشاهده کرد. از دیگر ویژگی های طراحی این سدان برقی چینی می توان به سقف مشکی رنگ و دستگیره های مخفی درب اشاره کرد.

جیلی گلکسی L6

طول جیلی گلکسی L۶ به ۴۷۸۲ میلی‌متر، عرض آن ۱۸۷۵ میلی‌متر، ارتفاع آن ۱۴۸۹ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۷۵۲ میلی‌متر می‌رسد. این سدان برقی با چنین ابعادی در سطح سدان‌های سایز متوسط جای می‌گیرد.

جیلی گلکسی L6

طراحان برای تریم داخلی این خودرو از تریم مشابه محصولات تسلا استفاده کردند. هنگام ورود به داخل کابین، نمای سفید و مشکی را می بینیم و صفحه نمایش عمودی ۱۳.۲ اینچی در بالای کنسول مرکزی خودنمایی می کند. این خودرو مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۱۵۵ است که اطلاعات کابین را پردازش می کند. از دیگر ویژگی های بارز کابین می توان به نورپردازی داخلی با ۲۵۶ رنگ اشاره کرد.

مشخصات فنی

Geely-Galaxy-L6

جیلی گلکسی L6 از یک موتور هیبریدی پلاگین استفاده می کند که ترکیبی از دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی است. در واقع موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بنزینی این خودرو به همراه دو موتور الکتریکی می تواند در مجموع ۳۸۴ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند.

نیروی تولید شده از این موتور توسط یک گیربکس ۳ سرعته DHT به چرخ ها منتقل می شود. شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۶.۳ ثانیه است. همچنین با یک بار شارژ کامل می تواند ۱۲۵ کیلومتر را در حالت تمام برقی طی کند. علاوه بر این، در صورت پر بودن باک بنزین و شارژ باتری ها، رانندگان می توانند مسافت ۱۳۷۰ کیلومتری را طی کنند.

۲۲۷۲۲۷

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml