۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ پوند برای انتقال ستارگان به لیگ عربستان؛ این تازه شروع ماجراست!/ سوپراستارهای لیست خرید عربستان چه کسانی هستند؟

انتقال چند ستاره به لیگ حرفه ای عربستان سعودی تنها شروع داستان جاه طلبانه این کشور خاورمیانه بود و پروژه آنها با ۱۷ میلیارد پوند تا سال ۲۰۳۰ ادامه خواهد داشت.
به گزارش اخبار تایمز، کیلیان امباپه تنها یکی از ستارگان برتری است که می تواند طبق یک برنامه هفت ساله به لیگ حرفه ای عربستان بپیوندد.
تعدادی از بازیکنان اروپایی تابستان امسال به عربستان سعودی سفر کرده اند. بسیاری دیگر از جمله کیلیان امباپه به این لیگ مرتبط شده اند و این هزینه ها پس از تابستان امسال نیز ادامه خواهد داشت. به گفته بن جاکوب، خبرنگار سی بی اس، وزارت ورزش عربستان تا سال ۲۰۳۰ ۱۷ میلیارد پوند برای نقل و انتقالات لیگ حرفه ای عربستان در نظر خواهد گرفت.
امباپه در اولویت قرار دارد و طبق گزارش ها، پاری سن ژرمن پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی الهلال برای این بازیکن را پذیرفته است. قهرمان ۱۸ دوره لیگ عربستان سعودی همچنین به فوق ستاره فرانسوی پیشنهاد قراردادی ۶۰۰ میلیون پوندی در سال داده است که او را به پردرآمدترین ورزشکار تاریخ تبدیل می کند.
هزینه ها به همین جا ختم نمی شود، جاکوبز گزارش می دهد که نیمار و لوکا مودریچ نیز در تابستان امسال مورد هدف قرار گرفته اند. گزارش ها حاکی از آن است که نیمار در صورت نقل مکان به خاورمیانه می تواند ۱۷۲ میلیون پوند در سال درآمد داشته باشد. الهلال قصد دارد برای انتقال او پیشنهادی ۳۸ میلیون پوندی به پی اس جی ارائه کند.
الهلال همچنین مودریچ را با قراردادی ۱۷۰ میلیون پوندی هدف قرار داده است و آنها می توانند سال آینده یک حرکت جاه طلبانه برای روبرت لواندوفسکی انجام دهند. لواندوفسکی فاش کرد که تابستان امسال به عربستان سعودی نمی رود و به هیونگ مین سون، روملو لوکاکو و جیمی واردی می پیوندد.
با این حال، چند نام بزرگ دیگر نیز قرار است به لیگ عربستان بپیوندند، از جمله ریاض محرز، ستاره منچسترسیتی، که قرار است پس از توافق بر سر قرارداد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته، انتقال ۳۰ میلیون پوندی خود به الاهلی را تکمیل کند. هم تیمی او برناردو سیلوا نیز به الهلال علاقه دارد و می تواند سالانه ۴۱ میلیون پوند در عربستان به دست آورد.
ستاره پرتغالی می تواند مسیر چند بازیکن لیگ برتری را دنبال کند که تصمیم گرفته اند به خاورمیانه بروند. ستاره های چلسی مانند ادوارد مندی و کالیدو کولیبالی به ترتیب به الاهلی و الهلال پیوستند، در حالی که هم تیمی اش تیاگو سیلوا نیز مورد توجه تیم های عربستانی است. الکس تلس، مدافع منچستریونایتد هفته گذشته انتقال ۴ میلیون پوندی خود را به النصر تکمیل کرد و به کریستیانو رونالدو در این تیم پیوست.
در حالی که کریم بنزما پس از توافق با الاتحاد بر سر قراردادی به ارزش ۳۴۲ میلیون پوند، یکی از جذاب ترین بازیکنانی است که به این کشور نقل مکان کرده است.

بازیکنان دیگری مانند جردن هندرسون، فابینیو و آلن سن ماکسیمین همگی قرار است یک حرکت سودآور انجام دهند و دومی قرار است با ۴۰ میلیون پوند نیوکاسل را ترک کند.

17.000.000.000 پوند برای انتقال ستارگان به لیگ عربستان؛ این تازه شروع ماجراست!/ سوپراستارهای لیست خرید عربستان چه کسانی هستند؟

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml