۵۰۰ هزار دلاری که توافق با پرسپولیس را شکست داد

تا ساعاتی پیش انتقال یحیی گل محمدی مهاجم برزیلی نهایی شد اما ناگهان همه چیز برای این باشگاه خوب پیش نرفت.

به گزارش اخبار تایمز؛ دست یحیی گل محمدی بار دیگر در پوست گردو ماند و او که با وسواس به دنبال جذب یک مهاجم شش دانگ برای حل مشکل خط حمله تیمش بود، بار دیگر در مذاکرات ناکام ماند.

جدایی های متعدد مهاجمان پرسپولیس از فصل گذشته تا فصل جاری که عدد ۶ را نشان می دهد (شارزود تامیروف، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی) تنها با جذب شهاب زاهدی همراه بوده است. . این در حالی بود که یحیی گل محمدی تصور نمی کرد انتقال مهاجم مورد نظرش به ایران و پرسپولیس با موانع بزرگی روبرو شود.

قانون سقف قرارداد و عدم دریافت بودجه ارزی لازم از سوی باشگاه و همچنین وسواسی که یحیی گل محمدی این بار در نظر گرفته تا بازیکن مورد نظر با حداقل حاشیه و کیفیت فنی لازم را به تن کند. پیراهن پرسپولیس موضوع جذب مهاجم را به مدت طولانی کشانده است. .

سرمربی پرسپولیس که با تایید رضا درویش مدعی است فیلم نزدیک به ۵۰ بازیکن در پست فوروارد (با هزینه نزدیک به یک میلیون دلار) را بررسی و آنالیز کرده و به نتیجه مطلوب نرسیده است، دو چند روز پیش، اما یک نام برزیلی در این باشگاه تصمیم گرفت. مهاجمی که به گفته مدیران تیم کیفیت نسبی و قابل توجهی برای این انتقال دارد تا بتوانند مذاکرات اولیه را انجام دهند و در نهایت با همکاری دپارتمان بین المللی خود پیشنهاد را در اسرع وقت بررسی کنند.

500 هزار دلاری که توافق با پرسپولیس را شکست داد

اولین موضوع این بود که خیلی زود با مدیر برنامه این بازیکن ارتباط برقرار شود و طرفین مکاتبات و تماس های لازم را پیگیری کردند تا در مورد نحوه انتقال صحبت کنند. مدیر برنامه این مهاجم برزیلی نیز در اولین گام و پس از صحبتی که با باشگاه و همچنین بازیکن مورد نظر قرمزها داشت، رضایت خود را برای این انتقال اعلام کرد.

در مرحله بعدی مذاکرات اما آنها وارد چالش بزرگی در خصوص مبلغ قرارداد شدند و با پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری این بازیکن و مدیرش برای این انتقال مواجه شدند. مبلغی که با موانع زیادی همراه است و طبیعتا بحث واگذاری را بسته است; اول اینکه در بودجه اعلام شده از سوی باشگاه برای جذب مهاجم خارجی رقمی نزدیک به یک میلیون دلار در نظر گرفته بودند و با توجه به مدارکی که در خصوص قرارداد بازیکنان فعلی به لیگ ارائه کرده اند، این امکان وجود دارد. تا آنها از این مقدار فراتر بروند. نیست. به همین دلیل است که مدیران پرسپولیس علیرغم مشکلی که در تامین منابع ارزی با آن مواجه هستند، روز گذشته با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواستار افزایش سقف قرارداد و یا فسخ قرارداد شدند. از بازیکنان فعلی موضوعی که به هیچ عنوان مورد توافق قرار نگرفت و در نهایت چانه زنی سرخ ها با مدیر برنامه های یحیی گل محمدی مهاجم برزیلی تازه تایید شده برای کاهش طلبش نیز بی نتیجه ماند.

با این شرایط و در حالی که یحیی گل محمدی فعلاً گزینه دیگری در اختیار باشگاه قرار نداده و آخرین جمع بندی او هم برای این بازیکن برزیلی بود که مردود هم شد، سریال جستجوی مهاجم قرمزها ادامه خواهد داشت. اتفاقی که البته با توجه به نزدیک شدن به پنجره تابستانی لیگ ایران و حتی اروپا با فیلتر دیگری همراه خواهد شد و تنها باید مهاجمان آزاد یا چپ را بررسی کنند و کیفیت آنها را برای انتقال به پرسپولیس ارزیابی کنند. اتفاقی که موج بزرگتری از ناامیدی هواداران این تیم را برای تقویت خط حمله و ناکامی آنها پس از جذب بازیکن مورد نظر در این پست ایجاد می کند، نگرانی خاصی را در لیگ برتر و البته آسیا به همراه دارد.

در کمتر از سه روز تا بسته شدن پنجره تابستانی، پرسپولیس می تواند یک مهاجم توانمند را به لیست خود اضافه کند؟ منتظر سورپرایز دیگری هستیم، شما چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml