۵۰۰ واحد مسکونی در این استان ساخته می شود

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عباس نوظهور، وی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۵۰۰ واحد مسکونی از محل تفاهم نامه کمیته امداد با حضرت عباس(ع) در حال ساخت است.

وعده جدید برای مسکن مهر پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: باقیمانده واحدهای مسکن مهر آن شهر به ۱۹ هزار و ۱۸۲ واحد کاهش یافته است و این شرکت در نظر دارد ۷ هزار واحد در دهه فجر و ۳ هزار واحد دیگر را تا پایان سال جاری تحویل دهد.
وی افزود: در تلاش هستیم تا تمامی این واحدهای مسکونی را در اسرع وقت ساخته و با همکاری گسترده تری در اختیار مددجویان قرار دهیم.

خبر مهم؛ همه مالکان خانه ها بخوانند

 

وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای مدیریت بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، سامانه ملی املاک و اسکان را به‌روزرسانی کند.

نوظهور، بیان کرد: فعالیت بسیج سازندگی تنها به بخش عمرانی خلاصه نمی‌شود و در سایر حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، درمانی و معیشتی نیز همیار کمیته امداد استان اردبیل هستیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، با بیان اینکه در زمینه اعطای جهیزیه به نوعروسان نیازمند شاهد همکاری‌های مناسبی هستیم، گفت: اعطای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد و دیگر نوعروسان بی‌بضاعت استان از جمله مهم‌ترین همکاری‌ها با این نهاد است که موجب ازدواج آسان جوانان نیازمند شده است.

وی افزود: یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی رفع محرومیت از مناطق محروم است که با همکاری کمیته امداد در این زمینه نیز شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای هستیم.

همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج منجر به ریشه کنی فقر و محرومیت در استان شده است.
در این جلسه علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تجربیات موفقی از همکاری مشترک کمیته امداد و بسیج سازندگی به دست آمده که در بسیاری از موارد منجر به ریشه کنی فقر و محرومیت در مناطق مختلف شده است.
وی ضمن اشاره به اینکه در بسیاری از پروژه های محرومیت زدایی با بسیج سازندگی شریک هستیم، گفت: این همکاری ها به توسعه اقتصادی منطقه نیز کمک می کند که به نفع مستضعفان و سایر اقشار ساکن در مناطق محروم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml