۵ شغل با حقوق بالای ۳۰ میلیون در غرب تهران

غرب تهران به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت تهران، بازار کار گسترده ای را برای افراد با توانایی ها و مهارت های مختلف فراهم می کند. مشاغل پردرآمد مانند مشاوران املاک، مدیران فروش، مهندسان نرم افزار، مدیران مالی و حسابداران به طور گسترده در این زمینه در دسترس هستند.

به گزارش اخبار تایمز؛ همچنین با توجه به رشد صنعت IT و استارتاپ ها، مشاغل مرتبط با این حوزه مانند توسعه دهندگان وب، طراحان گرافیک و متخصصان دیجیتال مارکتینگ نیز از جمله مشاغل پردرآمد در این حوزه هستند.

استخدام مدیر اداری و منابع انسانی

مجموعه ای که در زمینه پوشاک فعالیت می کند به دنبال استخدام مدیر اداری و منابع انسانی می باشد. فرد مورد نظر این شرکت باید به امور اداری و استخدامی، فرآیندهای نیروی انسانی، قوانین کار و تامین اجتماعی و همچنین تهیه لیست مشاغل و حقوق تسلط کامل داشته باشد. ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۸ و پنجشنبه ها الی ۱۴ خواهد بود. این گروه برای این موقعیت شغلی بیش از ۳۰ میلیون تومان حقوق در نظر گرفته اند.

استخدام کارشناس مالی (بازار سرمایه)

یک شرکت فعال در زمینه بازارهای مالی کارشناس مالی (بازار سرمایه) با حقوق ۳۵ میلیون تومان استخدام می کند. انجام تحلیل تکنیکال، ارائه گزارش های تحلیلی و معاملات در بازارهای مالی از وظایف این کارشناس مالی خواهد بود. این فرد باید دارای مدرک لیسانس مدیریت مالی، اقتصاد یا رشته های مرتبط بوده و به زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشد. توانایی تصمیم گیری در شرایط اضطراری و توانایی هم افزایی با سایر افراد دپارتمان نیز از الزامات شروع همکاری با این شرکت می باشد.

استخدام مدیر سئو

شرکتی که در زمینه تبلیغات و بازاریابی دیجیتال فعالیت می کند به دنبال استخدام مدیر سئو می باشد. این فرد باید به اصول سئو و ابزارهای به کار رفته در آن تسلط کامل داشته باشد. این شخص مسئول برنامه ریزی و اجرای بهترین استراتژی های سئو داخلی و خارجی، مدیریت تیم سئو و همچنین گزارش دهی مستمر از فرآیندهای در حال انجام خواهد بود. نگرش دوستانه، روحیه کار تیمی و نظم و انضباط نیز از ویژگی های شخصی لازم برای شروع کار در این شرکت است. این مدیر سئو به بیش از ۶ سال سابقه کار نیاز دارد و حقوق وی ۳۰ میلیون تومان خواهد بود.

استخدام کارشناس گوگل ادز

یک شرکت فعال در صنعت بازاریابی و تبلیغات کارشناس گوگل ادز با حقوق ۳۰ میلیون تومان استخدام می کند. این شخص باید در گوگل ادز، به روز رسانی های گوگل، مدیریت بودجه و استراتژی پیشنهادات مسلط باشد. او همچنین باید از قوانین کپی رایتینگ آگاهی کافی داشته باشد. خلاقیت، مسئولیت پذیری، دقت، نظم و توانایی در برقراری ارتباط و تبادل نظر با سایر کارکنان شرکت از جمله مهارت های عمومی مورد نیاز برای تصدی این شغل است.

استخدام کارشناس فروش سازمانی

شرکتی که در زمینه تولید و تجارت تجهیزات الکترونیکی و پزشکی فعالیت می کند، کارشناس فروش سازمانی خانم با حقوق ۳۰ میلیون تومان استخدام می کند. داشتن تخصص فروش سازمانی یکی از الزامات شروع همکاری با این شرکت می باشد. داشتن انگیزه کاری و درآمد بالا، توانایی شرکت در کارهای گروهی، سازماندهی، داشتن هوش اجتماعی و آموزش مناسب نیز برای تصدی این شغل ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml