اتفاق تلخ برای پرسپولیس در نقل و انتقالات/ یک سهمیه خارجی سرخ‌ها می‌سوزد؟

اتفاق تلخ برای پرسپولیس در نقل و انتقالات/ یک سهمیه خارجی سرخ‌ها می‌سوزد؟

به احتمال زیاد یک سهمیه خارجی پرسپولیس برای فصل بعد از دست خواهد رفت.

طبق قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران در صورتی که تیم‌ها از بازیکنان خارجی خود در ۶۰ درصد بازی‌ها استفاده نکنند، برای فصل آینده یک سهمیه خارجی‌شان خواهد سوخت. اتفاقی که قطعا به ضرر تیم‌های بزرگ و مدعی خواهد شد.

وحدت هنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس یکی از خارجی‌های این تیم به حساب می‌آید که فرصت چندانی برای بازی در این فصل به دست نیاورده است. وحدت که سومین فصل حضورش در پرسپولیس را سپری می‌کند، در کمتر از ۶۰ درصد بازی‌های این فصل به میدان رفته و با ادامه همین روند احتمالا یکی از سهمیه‌های خارجی پرسپولیس برای سال بعد از دست خواهد رفت.

ماجرا وقتی برای پرسپولیس بدتر می‌شود که بدانیم هنانوف شاید دیگر تا پایان فصل نتواند برای پرسپولیس به میدان برود و همین موضوع کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت خواهد کرد. مدافع تاجیکستانی پرسپولیس در جریان بازی تیمش مقابل عربستان در رقابت‌های انتخابی جام جهانی  مصدوم شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد. وحدت که یکی از ستون‌های خط دفاعی تاجیکستان به حساب می‌آید، در یک صحنه دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و شدت درد آن‌قدر زیاد بود که قادر نبود به بازی ادامه دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مصدومیت وحدت شدید بوده و اگر این بازیکن دچار پارگی همسترینگ شده باشد، به احتمال زیاد ادامه فصل را از دست خواهد داد و دیگر نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. اتفاقی که برای اوسمار بسیار تلخ خواهد بود و او نمی‌تواند در بازی‌های حساس پیش رو از این بازیکن چندپسته استفاده کند. اگر مصدومیت وحدت تنها کشیدگی همسترینگ باشد، او بعد از چند هفته استراحت می‌تواند به تمرینات برگردد. چیزی که مشخص است این‌که او به دلیل مصدومیت به طور حتم به اولین بازی پرسپولیس در سال جدید نخواهد رسید.

اگر هنانوف تا پایان فصل امکان بازی کردن نداشته باشد، آن وقت یک سهمیه خارجی پرسپولیس کم خواهد شد. در صورتی که او به چند بازی پایانی برسد، پرسپولیس برای حفظ سهمیه خارجی خود باید از این بازیکن در اکثر بازی‌ها حتی برای چند دقیقه هم شده استفاده کند تا بتواند برای فصل بعد سهمیه خارجی خود را حفظ کند و خطری این تیم را در نقل و انتقالات تابستانی تهدید نکند.

بیشتر بخوانید: ایران باشم فقط پیراهن پرسپولیس را می‌پوشم/ متوجه شدم این تیم را مردم و هودارانش می‌چرخانند

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml