بهنوش طباطبایی یه آدم دیگه ای شده یا …! | عکسی جنجالی از بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی عکسی از خود با ظاهری متفاوت در فضای مجازی منتشر کرده است که بسیار جالب و دیدنی است.

به گزارش اخبار تایمز؛ بهنوش طباطبایی به تازگی به دلیل تغییر چهره اش مورد توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. به نظر می رسد بهنوش طباطبایی برای جراحی زیبایی صورت خود زمان و هزینه زیادی صرف کرده است.

بهنوش طباطبایی به عنوان فرزند دوم خانواده در محله یوسف آباد تهران به دنیا آمد، مادرش معلم است. و پدرش مهندس راه و ساختمان است و تنها یک خواهر به نام تینوش دارد. عکسی از بهنوش طباطبایی را در زیر مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است.

بهنوش طباطبایی یه آدم دیگه ای شده یا ...! | عکسی جنجالی چرمی از بهنوش طباطبایی

آغاز بازیگری بهنوش طباطبایی

مهراوه شریفی نیا همکلاسی دوره ابتدایی بهنوش طباطبایی بود و بهنوش با دیدن جذابیت های بازیگری مهراوه و عکس هایی که به همکلاسی هایش نشان می داد به بازیگری علاقه مند شد و این تصمیم مهم را برای ورود به دنیای بازیگری در کودکی گرفت.

بهنوش طباطبایی یه آدم دیگه ای شده یا ...! | عکسی جنجالی چرمی از بهنوش طباطبایی

 بهنوش طباطبایی در نهایت سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بود با سریال «یونس» کنار سیدجواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت و یکسال بعد سریال «کوی دامون» را بازی کرد بیشتر شهرت ایشان از سال ۱۳۸۱ وقتی ۲۲ ساله بود با سریال «مسافری از هند» در نقش کتی کنار شیلا خداداد و سروش گودرزی شروع شد. او بعد از بازی در سریال «عشق گمشده» سال ۱۳۸۳ و سریال «پیله های پرواز» ۱۳۸۴ توانست با فیلم «مصائب دوشیزه» ساله ۱۳۸۵ وارد سینما شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml