بیوگرافی کوتاهی از ریما رامین فر / او همسر امیر جعفری است

ریما رامین فر متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران بازیگر و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر و نمایش «شب بخیر مادر» آغاز کرد و در سریال «شب بخیر مادر» به ایفای نقش پرداخت.

به گزارش اخبار تایمز؛ وی در مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در سال ۱۳۹۰ به اوج شهرت رسید.ریما رامین فر علاوه بر بازیگری سابقه فیلمنامه نویسی را نیز در کارنامه خود دارد و سریال های طنزی چون «بدون شرح»، «کمربند‌ها را ببندیم» و «چارخونه» را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در سال ۱۳۹۷ در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر عضویت داشت.ریما رامین فر همچنین همسر امیر جعفری از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

ریما رامین فر پس از کسب تجربه در عرصه تئاتر برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم “نان، عشق و موتور ۱۰۰۰″ به کارگردانی ابوالحسن داودی مقابل دوربین رفت و دو سال بعد در سریال ” من یک مستاجرم»  ساخته پریسا بخت ور برای اولین بار در تلویزیون ارائه شد و پس از آن رامین فر دهه ۸۰ را برای سریال های طنز تلویزیونی و بازی در سینما سپری کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۰پس از چند سال دوری از تلویزیون دعوت به بازی در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم حضور در این مجموعه تلویزیونی و بازی در نقش هما به سرعت ریما رامین فر را به شهرت رساند و حضور پی در پی در سری های بعدی این سریال او را به بازیگری سرشناس تبدیل کرد.

بیوگرافی کوتاهی از ریما رامین فر / او همسر امیر جعفری است

ریما رامین فر برنده تندیس بهترین بازیگر زن از پانزدهمین دوره جشنواره تصویر جهانی در سال ۱۳۹۴ برای بازی در سریال پایتخت برای بازی در سری چهارم این سریال شد و در سال ۱۳۹۷ نیز برنده تندیس بهترین ها شد. بازیگر زن جشنواره نوروزی صدا و سیما می توان گفت که تاکنون بیشتر حضور ریما رامین فر در تلویزیون مربوط به نقش آفرینی او در سریال پایتخت بوده و چهره او در تلویزیون اغلب با بازی اش شناخته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml