تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

دیشب، مدیرعامل سونی اعلام کرد که تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر ۲۰۲۴ به تعویق افتاده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ تام هاردی با بازی Venom 3 به نقش ضد ابرقهرمانی خود بازگشته و کلی مارسل کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. با اعلام رسمی سونی، تاریخ اکران قسمت سوم این فیلم پرطرفدار با چند ماه به تاخیر افتاد.

تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

فیلم Venom در ابتدا قرار بود در ۱۲ ژوئیه ۲۰۲۴ (۲۲ تیر ۱۴۰۳) اکران شود. اما کمپانی سونی شب گذشته اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم تا  ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) به تعویق افتاده است.

تاریخ انتشار Venom 3 به نوامبر 2024 به تعویق افتاد

تغییر در تاریخ اکران فیلم جدید Venom توسط SAG-AFTRA چند ساعت پس از دستیابی به توافق نهایی بر سر قرارداد جدید سه ساله بازیگران اعلام شد. تولید قسمت سوم Venom در ژوئن آغاز شد. اما این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان (SAG-AFTRA) چند ماه به تاخیر افتاد و پیش بینی می شود پس از توافق نهایی نویسندگان، تهیه کنندگان این فیلم روند تولید را از سر بگیرند.

تغییر تاریخ اکران این فیلم به نوامبر ۲۰۲۴ و اختصاص زمان بیشتر برای اتمام کار فیلمبرداری و پس از تولید، نشان می دهد که کمپانی سونی دیگر نمی خواهد فیلم Venom با شکست مواجه شود. همچنین قسمت ۳ فیلم Venom تنها فیلم این فرنچایز است که روی صفحه آی مکس نیز عرضه خواهد شد.

کلی مارسل نویسندگی و کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و آوی آراد، مت تولماچ، ایمی پاسکال، تام هاردی و هاچ پارکر از تهیه کنندگان فیلم هستند.

منبع: Hallywood Reaporter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml