حرکت جنجالی بیرانوند برای یک بازیکن خاص بود؟

حرکت جنجالی بیرانوند برای یک بازیکن خاص بود؟

خبرورزشی نوشت: پرسپولیس پس از پیروزی در دربی موفق شد در جام حذفی نیز موفق ظاهر شده و با برتری مقابل گل گهر سیرجان به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کند.

حرکت جنجالی بیرانوند برای یک بازیکن خاص بود؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس بعد از صعود به نیمه نهایی جام حذفی، در مورد اینکه رفتارش پس از دربی ۱۰۰ پایتخت سبب ناراحتی هواداران و سرمربی استقلال شد، گفت: من حرف بدی نزدم و شاید احساسی حرف زده باشم، اما این حق هواداران است که احساسات خودم را به آنها برسانم. تمام بازیکنان استقلال رفقای من هستند و مطمئن باشید اگر این بازی را می‌بردند، کارهای زیادی می‌کردند تا هواداران ما را ناراحت کنند. آنها را می‌شناسم و سال‌هاست که با هم بازی می‌کنیم.

بیرانوند با بیان اینکه حرکت او را خراب کردند، عنوان کرد: استقلال تیمی بزرگ است و هواداران این تیم را دوست دارم. استقلالی‌ها هم مرا دوست دارند و شاید پس از دربی فحش‌های رکیکی بدهند که استقبال می‌کنم! طبیعی است که بازیکنان پس از دربی با هواداران خودشان خوشحالی کنند.

بعد از این مصاحبه خیلی‌ها از خود پرسیدند که منظور علیرضا بیرانوند کیست؟ دقیقا کدام بازیکن استقلال قرار بوده پس از پیروزی در دربی، کارهای زیادی انجام دهد؟

بیشتر بخوانید:

  • رونالدو و یک تصمیم عجیب و غیرمنتظره دیگر

  • لاکچری‌بازی‌های فوتبالیست‌های ایرانی/ از پنت‌هاوس زعفرانیه و خانه ۱۰۰۰ متری در فرشته تا ساعت الماس‌

  • عکس | بکام به مسی بی‌محلی کرد؟

۲۵۱۲۵۴

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml