سباستین استن در فیلمی نقش دونالد ترامپ جوان را بازی می کند

سباستین استن، بازیگر نقش سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول، به تازگی برای غیرعادی ترین نقش دوران حرفه ای خود قرارداد امضا کرده است.

به گزارش اخبار تایمز؛ این بازیگر جوان در فیلم دانشجو نقش دونالد ترامپ جوان را بازی می کند. این فیلم به کارگردانی «علی عباسی» ساخته می شود که فیلم «عنکبوت مقدس» را در کارنامه کاری خود دارد.

چندی پیش اعلام شد که فیلم دونالد ترامپ بازیگرانی چون «جرمی استرانگ» و «ماریا باکالووا» را در اختیار دارد و حالا با اضافه شدن «استن» فهرست بازیگران اصلی فیلم تکمیل شده و «علی عباسی» نیز کارگردانی می کند.

سباستین استن در فیلمی نقش دونالد ترامپ جوان را بازی می کند

داستان فیلم دانشجویی درباره قدرت و جاه طلبی در دنیای فساد و فریب آمریکا و شخصیت دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در دهه های ۷۰ و ۸۰ است. این فیلم نشان می دهد که او چگونه در طی یک سری رویدادهایی که در آمریکا رخ می دهد به قدرت می رسد. گابریل شرمن، نویسنده کتاب «بلندترین صدا در اتاق»، فیلمنامه «دانشجو» را خواهد نوشت. تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد.

امسال، استن برای بازی در نقش تامی لی در فیلم بیوگرافی Pam & Tommy نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرد. او بیشتر برای بازی باکی بارنز، با نام مستعار سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول شناخته می شود.

منبع: Deadline

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml