متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «فرندز» درگذشت؛ یکی از جمع «دوستان» رفت!+ عکس

به گزارش CNN، جسد بی جان متیو پری عصر شنبه ۲۸ اکتبر در خانه اش در لس آنجلس پیدا شد. به نظر می رسد که او “غرق” شده است و اگرچه هیچ نشانه ای از بازی ناپسند وجود ندارد، پلیس همچنان در حال بررسی علت مرگ او است.

به گزارش اخبار تایمز؛ این شبکه خبری همچنین گزارش داد که سخنگوی سازمان آتش نشانی لس آنجلس در ساعت ۴:۰۷ بعد از ظهر تماسی دریافت کرد. شنبه (به وقت محلی) برای کمک های اضطراری برای “نجات فردی در آب”.

وکلای متیو پری هنوز درباره این موضوع اظهار نظر نکرده اند.

برادران وارنر تهیه کننده سریال پرطرفدار «فرندز» در بیانیه ای به خبر درگذشت او واکنش نشان داد و نوشت: از درگذشت دوست عزیزمان متیو پری متأسفیم. متیو بازیگر فوق العاده با استعداد و جدایی ناپذیری بود. بخشی از خانواده تلویزیونی برادران وارنر. نبوغ کمدی او در سراسر جهان احساس شد و میراث او در قلب بسیاری زنده خواهد ماند. “امروز یک روز غم انگیز است و ما به خانواده، دوستان و همه طرفداران او تسلیت می گوییم. “

متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «فرندز» درگذشت؛ یکی از جمع «دوستان» رفت!+ عکس

اکانت تایید شده اینستاگرام فرندز نیز شنبه شب به متیو پری ادای احترام کرد و نوشت: “او یک هدیه واقعی برای همه ما بود.”

زندگی و فعالیت های هنری متیو پری

متیو لنگفورد پری در آگوست ۱۹۶۹ در ویلیام تاون، ماساچوست، از پدری بازیگر و مادری روزنامه نگار به دنیا آمد.

پدر و مادرش زمانی که متیو جوان بود از هم جدا شدند و بنابراین میتو پری به شهر اتاوا در کانادا نقل مکان کرد و در آنجا زندگی کرد. متیو پری که در ابتدا علاقه زیادی به تنیس نشان داد و حتی به یکی از برترین تنیسورهای کانادا تبدیل شد، در نهایت به لس آنجلس نقل مکان کرد و مانند پدرش حرفه بازیگری را دنبال کرد.

او بازیگری را با ایفای نقشی کوتاه در یک درام تلویزیونی به نام «رابرت ۲۴۰» در سال ۱۳۵۸ آغاز کرد و کم کم نقش های دیگری به او پیشنهاد شد. تا اینکه سرانجام در سال ۱۹۹۴ برای بازی در نقش «چندلر بینگ» در سریال کمدی «فرندز» (محصول کمپانی برادران وارنر) پذیرفته شد و به این ترتیب به شهرت جهانی رسید.

در سال ۲۰۰۲ برای بازی در همین نقش نامزد دریافت جایزه گرمی شد و بازی در نقش شخصیت شوخ طبع و مهربان «چندلر» او را به یکی از پردرآمدترین بازیگران سریال های تلویزیونی آن زمان تبدیل کرد.

متیو پری چهار بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده و دو بار برنده جایزه گرمی شده است.

او علاوه بر بازی در ۱۰ فصل از سریال فرندز، در فیلم های دیگری از جمله کمدی «حمله ابلهان» در سال ۱۹۹۷ و «تقریبا قهرمانان» در سال ۱۹۹۸ و «همه ۹ یاردی» در سال ۲۰۰۰ بازی کرد.

متیو پری، بازیگر نقش چندلر در سریال «فرندز» درگذشت؛ یکی از جمع «دوستان» رفت!+ عکس

کتاب خاطرات  متیو پری

در نوامبر ۲۰۲۲، متیو پری خاطرات خود را با عنوان “فرندز، عاشقان و یک چیز وحشتناک بزرگ” منتشر کرد، جایی که او در مورد اعتیاد خود به مواد مخدر صحبت کرد.

از جمله نوشت که در سن ۴۹ سالگی مصرف مواد مخدر منجر به پارگی روده او شده و پزشکان شانس زنده ماندن او را تنها ۲ درصد ارزیابی کرده بودند. او در آن زمان به مدت دو هفته در کما بود و پس از احیا ماه ها در بیمارستان بستری بود.

او همچنین نوشت که برای ترمیم تمام جراحات شکمی خود مجبور به انجام ۱۴ عمل جراحی شد و اعتراف کرد که در طول سال ها ۱۵ بار برای ترک اعتیاد به مواد مخدر به مراکز بازپروری رفته است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml