مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

مجتبی شفیعی، بازیگر، گوینده و مجری تلویزیون و رادیو، یکی از محبوب ترین هنرمندان ایران است. او با استعداد و تلاش خود توانسته در عرصه های مختلف هنری موفقیت های زیادی کسب کند.

در این مقاله از اخبار تایمز به بررسی بیوگرافی مجتبی شفیعی یکی از شرکت‌کنندگان برنامه رئالیتی شو چیدمانه و زودیاک پرداخته‌ایم که با حضور در این آثار اسمش بر سر زبان‌ها افتاده و به شهرتش افزوده شده است.

زندگی شخصی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی در ۷ مهر ۱۳۶۷ در شهر نائین، استان اصفهان متولد شد. او در یک خانواده پرجمعیت با هفت فرزند دیگر متولد شد. پدرش راننده اتوبوس بود و به همین دلیل، خانواده او مدتی در تهران و چند سال دیگر در مشهد زندگی کردند.

مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

زندگی کاری مجتبی شفیعی

زندگی شغلی مجتبی شفیعی بیشتر حول بازیگری می‌چرخد. وی به صورت جدی از سال ۱۳۸۹ وارد فعالیت‌های هنری شد و هنرپیشگی و گویندگی را آغاز نموده است و ایشان این یکی از هنرپیشگان فعال و پر کار در زمینه تئاتر نیز بوده و به عنوان هنرپیشه در نمایش‌هایی اعم از:
گالا پاگوس، مورچه ای به نام موری، میدان مقاومت، طبیب اجباری، یتیم‌خانه فونیکس، پیانیستولوژی و… ایفای نقش نموده است.

همانطور که گفته شد و شما هم احتمالا می‌دانید، وی کمدین و بازیگر مشهور و محبوبی است که به همراه تیم سه نفره خود برنامه زود نیوز را راه اندازی و اداره می‌کند. او دارای ۱۸۴ سانتی متر قد و مجرد می‌باشد. اگر شما نیز از طرفداران این هنرمند هستید در مطلب پیش رو که به زندگینامه مجتبی شفیعی اختصاص داده شده است بیشتر با این هنرمند موفق آشنا می شوید.

فعالیت هنری

مجتبی شفیعی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۹ با گویندگی در رادیو آغاز کرد. او در رادیو سرنا به عنوان گوینده و مجری برنامه های مختلف فعالیت می کرد.

در سال ۱۳۹۱، مجتبی شفیعی در سریال «آخرین روزهای زمستان» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ایفای نقش کرد. این سریال اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون بود.

در سال ۱۳۹۲، مجتبی شفیعی در فیلم سینمایی «گلدن تایم» به کارگردانی امین نادری بازی کرد. این فیلم اولین تجربه سینمایی او بود.

در سال ۱۳۹۵، مجتبی شفیعی با تاسیس صفحه «زودنیوز» در اینستاگرام به شهرت رسید. او در این صفحه به انتشار کلیپ های طنز و اخبار روز می پرداخت.

در سال ۱۳۹۷، مجتبی شفیعی با اجرای برنامه «چیدمانه» به تلویزیون بازگشت. این برنامه یک برنامه رئالیتی شو بود که در آن، افراد مختلف در یک خانه با یکدیگر زندگی می کردند.

مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

در سال ۱۳۹۸، مجتبی شفیعی با اجرای برنامه «زودیاک» به شهرت بیشتری رسید. این برنامه یک برنامه تلویزیونی بود که در آن، مجتبی شفیعی به بررسی ویژگی های شخصیتی افراد بر اساس ماه تولد آنها می پرداخت. مرتضی شفیعی تا به کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

 زود نیوز چگونه ساخته شد؟

زودنیوز اخباری در قالب طنز و یک کار متفاوت در بستر شبکه‌های اجتماعی است که محوریتی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارد؛ به عبارتی درد مردم را به صورت طنز بیان می‌کند. همچنین علاوه‌بر زود نیوز شفیعی به انتشار ویدیوهای طنز در اینستاگرام مشهور است.

پیج اینستاگرام مجتبی شفیعی

صفحه مجتبی شفیعی را با آیدی mojtabashafiee_7 می‌توانید در اینستاگرام بیابید.

حواشی مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی که تلاش می کند از حاشیه ها دور بماند اما در این زمینه به طور مستمر موفق نبوده است. همانطور که می دانیم، برخی از افراد مشهور عموماً با حاشیه های زیادی روبرو هستند، برخی از آنها از قبل مصمم هستند و برخی از آنها غیرقابل پیش بینی است. حاشیه های از پیش تعیین شده به این معنی است که افراد برای خود حاشیه ای ایجاد می کنند تا به میزان بیشتری از شهرت خود برسند. یکی از حاشیه های مجتبی شفیعی مربوط به کلیپ هایی است که تولید می کند. او در این کلیپ ها انتقادات اجتماعی را به صورت طنز مطرح می کند اما همین عمل باعث شده شایعات زیادی درباره او ایجاد شود.

حقایق پنهان مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی علاوه بر شهرت به عنوان بازیگر، در حرفه های دیگری نیز فعالیت داشته است. وی به عنوان دستیار کارگردان و دستیار اول کارگردان در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. یکی از مهمترین کارهای او به عنوان دستیار کارگردان سریال «آخرین روزهای زمستان» بود. همچنین اثر برجسته مجتبی شفیعی به عنوان دستیار اول کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» است.

 

آلبومی از تصاویر مجتبی شفیعی

مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید مجتبی شفیعی، هنرمندی که با طنز و استعدادش به شهرت رسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml