معاملات بازار طلا به کما رفت / سکه امامی به کف کانال ۴۵ میلیونی برگشت

اقتصاد ۱۰۰- قیمت طلا و سکه در شروع معاملات دومین روز هفته، متاثر از افزایش قیمت دلار در روند افزایشی قرار گرفت؛ اما در ادامه روز، نبود تقاضا قیمت سکه امامی و طلا را کاهش داد. به اعتقاد معامله‌گران، بازار طلا به کما رفته و کسی فعلاً تمایل به خرید و فروش ندارد.

معاملات بازار طلا به کما رفت / سکه امامی به کف کانال ۴۵ میلیونی برگشت

قیمت طلا و سکه امروز متاثر از رشد شارپی قیمت دلار با روند افزایشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه روز، افزایش‌ قیمت‌ها کمی تعدیل شد و سکه امامی به کف کانال ۴۵ میلیونی برگشت.

Screenshot 2024-04-14 at 1.26.43 PM

معاملات بازار طلا به کما رفت

معامله‌گران علاوه بر تعطیلی بازارهای جهانی و عدم نرخ‌دهی اونس جهانی طلا به عنوان فاکتوری مهم در تعیین قیمت، رخدادهای شب گذشته را در ثبات نسبی بازار طلا موثر می‌دانند. به اعتقاد آنها، معاملات طلا به کما رفته و عدم تمایل به خرید و فروش، روند قیمت طلا و سکه را اصلاح کرده است.

گفتنی است اونس جهانی طلا روی رقم ۲۳۴۴ دلاری ثابت است و امروز بازیگر فعالی در تعیین قیمت بازار طلای داخلی وجود ندارد.

سکه امامی به کف کانال ۴۵ میلیونی برگشت

سکه امامی امروز یکشنبه ۲۶ فروردین با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی در کف کانال ۴۵ میلیون تومانی در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی روی قیمت ۴۲ میلیون و ۷۰۰ تومانی ایستاده است.

گفتنی است امروز نیم‌ و ربع‌سکه هر یک با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۲۷ میلیون تومان و ۱۷ میلیون تومان در حال معامله هستند.

سکه گرمی امروز رشد ۱۰۰ هزار تومانی دارد و با قیمت هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امامی میلیونی ریخت

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش کاهشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۴۶۶ هزار تومان ارزان شد و با رقم ۱۶ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۱۱۳ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۷۶۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۷۱۵ هزار تومان معامله می‌شود.

حباب سکه امروز یکشنبه در تمام قطعات، غیر از ربع‌سکه کاهشی است. حباب سکه امامی یک میلیون و ۳۴۳ هزار تومان، سکه بهار ۸۵۰ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۶۲ هزار تومان و سکه گرمی ۳۹ هزار تومان کاهش یافته است. امروز حباب ربع‌سکه افزایش ۲۱۸ هزار تومانی دارد.





منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml